15 juni, 2009

Behov

Nu skulle jag gärna ha något intressant att berätta. Om mig själv. Om mitt liv. Men nää, inget nytt idag heller... Andras liv ter sig så mycket mer intressanta. En vän ska va med i TV. Jomen , det kan väl vara väldigt spännande! En vän ska börja jobba på IKEA. Inte dumt det heller. En vän har precis fått ett jobb som borde passa som en smäck. Hur ofta händer det?! Att gå på semester idag måste också kännas rätt skönt. Eller? Bara det vänder, bara det vänder! En mig närstående känner sig bättre, ja men det var väl skönt. För oss alla.

Det mest spännande som hände mig idag var att jag lyckades få en parkering när det såg som mest hopplöst ut. Det gäller att kunna glädja sig åt det lilla här i livet. Men nån gång skulle jag vilja glädja mig åt något stort också!

Inga kommentarer: