09 augusti, 2009

Svettigt

Efter en sväng till Göteborg för att bevista The Sticky and Sweet Tour med kvinnan med underarmarna, har jag tagit emot författarinnan Christina i mitt hem (saknar fortfarande ett kontor, så pinsamt). Vi har kommit överens om ett stuk på bilderna och nu är det upp till mig och min penna att uppfylla dessa intentioner! Hon ska också kontakta bokförlag och fixar hon ett sådant, ska väl jag kunna fixa bilderna.
Sitter i mitt för stunden tysta, underbart tysta hem, och hoppas att N har lugnat ner sig till de kommer hem igen (jag fick köra ut dem. Inte populärt).
Ute steker solen trots en hel del moln och jag är så tacksam för att jag fick uppleva Göteborg i solsken igår, för en gång skull!
Jag trodde först att turnen hette Sticky and Sweaty; det hade ju passat väldigt bra för gårdagens känsla under armarna :)

Inga kommentarer: