23 april, 2010

Gammal och ?



The Real Group på stereon hela dan, samt 18 klassiska visor och Olle Adolphson. Som ni förstår är jag GAMMAL som kan uppskatta den "svenska visskatten" en hel dag. Då kan jag gala med i högan sky i min relativa ensamhet. Katten håller för öronen och försöker sova. Åsså måla en tavla (se min bildblogg) till en 11-åring som ville ha en cool tavla. Hon sa det samtidigt som hon höll Milo i famnen, så motivet var givet. Nu återstår att se om hon tycker den blev cool...
Kartan (på samma bildblogg) kommer att få plats i en broschyr över sagda ställe. Och ja, jag har ändrat stavningen till det korrekta Stenemosse nu. Kommer nog att göra skyltar till en utställning där i sommar också. Alla jobb är mycket välkomna!
Ju mer de skiljer sig från varandra desto mer får jag lära mig. Och det är aldrig fel att lära sig.

Bilden hittade jag på http://vindensmelodi.blogg.se

Inga kommentarer: