08 mars, 2011

Våta drömmar

När jag vaknade i morse väcktes jag ur en våt dröm...
Ja, nu var den inte våt på det sättet DU tänker på utan på ett helt annat, och mycket märkligt sätt. Om jag skalar bort familjen som fanns runt mig, som vanligt, så är kontentan av drömmen att mina bröst helt plötsligt började läcka mjölk!

Märkte att jag blev blöt på tröjan och kunde inte fatta vad det var. Jag menar, jag hade ingen bebis i drömmen. Så för att övertyga mig i drömmen då, antar jag, så tittade jag ner mot mitt ena jumperklädda bröst och då kom det som en FONTÄN av mjölk genom tröjan. Alltså sådär fint, lagom högt med nedfallande droppar åt sidorna. Sen vaknade jag. Jag tolkade det som en manifestation för 8 mars och att jag ska "go with the flow". Så det har jag gjort idag.
Hållit mig aktiv och gjort det jag skulle.
Försökt flöda, allt jag kan.

3 kommentarer:

TUTT sa...

Ha ha ha. Tror det var en bra tolkning av drömmen. The flowing poser of the divine feminine! ;-)

TUTT sa...

POWER, skulle det ju vara.

Gunilla Byström sa...

Ja, kom an bara, gudomliga kvinnliga flödande kraft! Jag står redo att ta emot och ge tillbaka!