23 augusti, 2011

Nytt läs(h)år




Vad kan jag säga? Sötaste och snyggaste killen i stan!

Kanske jag skulle extraknäcka som frisör? Denna son har inte besökt en frisersalong i hela sitt liv, men ser väl rätt skaplig ut i huvvet ändå? Jag vet inte om han rättade sig efter normen på nya skolan... han hade visst fått ett antal kommentarer om hårlängden, men påstod att det var ett väl genomtänkt beslut grundat på många dagars jämförande av pros and cons.
Att ha en lång lugg som hela tiden måste föras åt sidan (men absolut inte ligga bakom örat!), att det tar två timmar för håret att torka räckte för att saxen och kort hår skulle vinna.

Grabben var lyrisk efter ingreppet.
Och då är jag nöjd också.
(Om två år är det säkert lika långt igen.)

3 kommentarer:

AnBr sa...

Men JISSES!! Hälsa det lilla snyggot att han är såååå superfin i den nya frillan!! Min högst personliga åsikt är att grabbar är snyggast i kort hår! Tänk att det dolde sig en sån cool kille därunder!!! :-)
Och så förstås... vem behöver frisörer för dyra slantar när superfixande mammor finns?? Bra jobbat frisören!!!

Helena sa...

Stiligt!

Gunilla Byström sa...

Mmm... han är sin mammas son, helt klart : )
(Själv gillar jag både långt och kort hår, bara det passar bäraren).