28 oktober, 2011

Norge är bäst!


Foto: All Over Press

"Den tunnaste strängen ger den finaste musiken"


Norge


Veckans citat kommer från Norge och därifrån kommer även Sprakfålens almanackstävlingsvinnare!!! Bless her little heart!
Tante jul ror hem en sjudundrandes seger. Som enda deltagare i denna prestigefyllda tävling...
Ja, man (d v s jag) kan inte lyckas jämt.
Som tack för att hon skickade två supersmarriga sopprecept, som jag ska laga till när höstvindarna viner, ska hon få, inte bara förstapriset utan lite annat smått och gott också.
Vare sig hon vill det eller ej...

6 kommentarer:

Tante Jul sa...

Om jeg vil eller ikke, sier du... Hihi, jeg tar smilende imot :)

Gunilla Byström sa...

Jag hoppas verkligen att du smiler när du öppnar paketet ; )

Helena sa...

Jäklar, hann jag inte vara med och tävla... Attans!

Gunilla Byström sa...

Nä, tänka sig! Du hade ju bara en hel vecka på dig...

Helena sa...

Så nu får jag ingen almanacka...

Gunilla Byström sa...

En del lär så länge de lever.
Andra inte...