21 oktober, 2011

Sprakfålens tävling


Förlåt ett dåligt foto...

Jajamen, nu ska det tävlas här också! Eftersom jag fått två ex av de almanackor som jag gjort, så blir det onödigt många som ligger här hemma och "skräpar". Tänkte därför tävla ut en planeringsalmanacka till hela familjen, eller bara till dig. Format A5. Innehåller även ett flertal linjerade och blanka sidor, födelsedagskoll, linjal!, telefonlista, schema, kalendarium fr o m 19 december 2011 till 15 januari 2013, fem kolumner.
Jag har själv använt denna förträffliga produkt i två år (så länge den har funnits alltså : ) och tycker den är en bra skrivbordsalmanacka.


För att delta i tävlingen vill jag att du skickar ditt allra som bästaste vardagsmatsrecept till mig! OBS! Skall icke innehålla fläskkött i någon form.
Jag kommer kanske inte att hinna laga alla recept som kommer att dränka min mailbox (höhöhö) utan kommer helt fräckt att skriva ut alla recept, numrera dem och dra lott! Mailadress: gunilla@sprakfale.se
Du får exakt en vecka på dig att maila in ditt tävlingsbidrag!
Glöm inte din adress.


För dig som inte tycker att detta är den roligaste almanackan du sett, har jag fler på lager: väggalmanackor som jag kommer att tävla ut lite längre fram. Stay tuned!

3 kommentarer:

Tante Jul sa...

Hei, jeg har jo sendt deg oppskrifter men glemte visst adressen (er vel ikke så optimistisk).
Men jeg la merke til at du har designet fødselsdagskalender også; er den å få tak i noe sted?

Gunilla Byström sa...

Vilket sammanträffande!
Jag tänkte nämligen skicka med födelsedagskalendern i paketet som går... till DIG Tante jul!
Grattis, vet ja!
Och tack för recepten. Jag lovar att testa dem denna höst. De verkar föredömligt lätta och goda : )

Tante Jul sa...

Hurra!