15 december, 2011

Jag vann!


Fick ett fantastiskt paket igår!
Tante Jul har bakat och kokat och pysslat vid spisen i flera veckor (ja, det måste det ha tagit!) för att kunna fylla mitt vinstpaket med så mycket gott!
Trogna läsare (och de med gott minne) kommer ihåg att jag vann en tävling som Tante jul anordnade. En internationell tävling, minsann, då denna tävling utspelades i Norge. Nåväl, hon behövde en bild på en järnek, och då är man ju inte sämre än att man snickrar ihop en sådan och skickar över gränsen.
Väl medveten om att den blir väl omhändertagen. (Och tittar du på bildbloggen så ser du nåt liknande...)

Och jag lovar att ta väl hand om allt julgodis också!

Hela glaskupan, som jag för övrigt inhandlade idag på Sveas Design och Vintage (ny affär i stan), kunde inte sluka allt godis, så en del fick hamna utanför.
Tyget ska jag sy gardiner av. Klassiska, rödvita vävrutor. (Nämen oj, har du köpt RUTIGT tyg, sade sambon. Vad menar han med det?)

Fyndpris: 60:-/meter. Det är då jag slår till. Fem meter, tack!

1 kommentar:

Helena sa...

Bra, Anders, bra!