13 mars, 2012

N.Y.



Nu har jag slängt ut en önskan om att mina vänner ska nominera mig till Mix Megapols tjejplan till New York. Oh, vad jag behöver komma till N.Y. igen!
En fantastisk stad!

Planen är visst att skjutsa runt ett antal yra hönor till outlets för att handla märkeskläder.
Men vad ÄR det med märkeskläder som är så attraktivt? Jag skiter väl högaktningsfullt i om det sitter ett märke på kläderna som indikerar högt pris.
Ge mig fina kläder så är jag nöjd.

Eller, förresten, jag behöver inte fler kläder just nu. Garderoben är full.
Jag behöver lära mig att använda de kläder jag har istället.


Tack och lov behöver man inte följa med på affärsrundorna. Man kan flanera avenyer och gator upp och ned och kors och tvärs och bara njuta av att vara också.

Mmm, klicka på länken and make my day!

Inga kommentarer: