07 september, 2012

Au revoir!


Ja, så var dagen här. Dagen före dagen, alltså. Imorgon kl 06.30 lyfter jag från Arlanda för en tripp till den  kroatiska skärgården. Ska bo på en likadan båt som du ser här ovan.. Dubbelhytt och egen wc och dusch. Jag och min syster yster ska kampera ihop. Jomen, det kan bli hur bra som helst. 
27 grader på dagen och 22 grader på kvällen. Precis så.
Just nu sitter jag och snörvlar lite och mår faktiskt lite illa (!), men jag har ingen resfeber utan är mest hungrig på nåt konstigt sätt. Kan ju vara den gamla köttmiddagen jag åt igår...
Tror jag får ta mig ett värmande bad lite senare.
Ja, imorgon alltså, i havet. Världens varmaste hav, typ.
Och somna till klucket av vågor, alternativt motordunk.
En HEL vecka utan familj och jobb. Helt crazy, liksom.
Har inte hänt på 13½ år. Dubbelcrazy.

Man kanske får smak på´t...

Inga kommentarer: