18 september, 2012

Skit också!

Fint utedass!
Igår kväll spolade sonen i toaletten nere i källaren tre gånger.
Jag tycker det är onödigt att slösa på vatten, så jag sa åt honom att sluta. För att få full effekt på given order brukar det vara bäst att kolla så att den efterlevs. Jag gick ner och kollade läget. 
Han fnissade glatt och sa att han hade slängt min bikini i toaletten...
Hmm...
Jag hade visst förlagt en BH på väg till tvättstugan, där nere.
Mycket riktigt. Men inte hela sanningen skulle det visa sig.
 I toaletten låg en BH, ett litet glas, ett doftljus, en tvålpump samt en fjärrkontroll till TV:n.

Exakt HUR kul är det att slänga saker i toaletten och spola flera gånger? 
(När man är nio år!?)

Måste testa nån gång, så jag vet.

Glad också att vi inte har utedass eller bajamaja.

2 kommentarer:

AnBr sa...

Åååååhhhh så tokigt.... lille N!!!!

Gunilla Byström sa...

Ja, ibland kostar han inte mycket.
Om du skulle vara intresserad!