03 december, 2012

Tante Jul


Den minnesgode läsaren känner igen den här bilden. Den togs i juletid i nådens år 2011. Då hade jag vunnit en tävling. 
"Rita en järnek" hette den. Typ.
Jag vann. Resultatet ser du på Tante Juls blogg och där finner du också hennes adventskalender! Varje dag ställer hon en julig fråga som du ska svara på och vinner du dragningen så vinner du hennes hemlagade julgodis!
Och jaaa! Jag vann gårdagens fråga!
Så snart kanske jag kan knäppa en ny bild på en godisfylld ostkupa.

2 kommentarer:

Tante Jul sa...

...og dagens, hadde du kunnet skrive :) Jeg får sørge for å sende to typer karameller, da, når du nå først var så heldig.

Og kristtornen bruker jeg flittig. Veldig fornøyd med den.

Gunilla Byström sa...

Ja minsann : ) Jag är en riktig turgumma jag!
Som du ser jobbar jag på att skaffa dig fler tävlingsdeltagare, hoppas du har märkt av det ; )