18 mars, 2013

En chans på miljonen

Imorgon kära vänner, ska det ske!

Jag ska ta mig ner på stan i ett galopperande snöoväder som kommer att göra allt för att förstöra min nogsamt anlagda makeup och frisyr. Väl nere på stan ska jag ta mig till ett hotell. Sätta mig världsvant och andas djupt. 
Mina bröstkorg kommer att häva sig förföriskt under nån tjusig klädedräkt. 
Sval, lugn  och så självklart koncentrerad kommer jag sedan att överraska alla med mitt briljanta intellekt och min djupa kunskap om allt. Typ.


Jag ska faktiskt göra allt jag kan för att få komma med i Postkodmiljonären. Träffa Rickard Sjöberg, sitta i heta stolen, vinna en miljon eller nåt åt det hållet. I alla fall... 10.000 ska jag väl klara av!

Har inte tid med detta. Pluggar kartor, flaggor och annat man måste kunna. Be för att det inte blir nån sportfråga! Be för att jag kommer med. 
Be för att mina nerver håller sig iskalla imorgon kväll!

Inga kommentarer: