29 maj, 2013

Tittade på

"Skärgårdsdoktorn" igår. Gick första gången 1997. Känn på den. Det gamla 1900-talet. Programmet var sig likt. Kom ihåg det första avsnittet mycket väl. Och visst var han snygg, doktorn, med polo.
Jag har alltid velat ha en kille som har vett att uppskatta en skön yllepolo, men den nuvarande klarar inte ens av tanken på polo utan att få kvävningskänslor. Trist på min ära!
Och Vilma, en sån sötnos. Lite lik min son, tycker jag : )
Vet inte om jag ärnar fortsätta titta. Man har ju sett det förut som sagt. 
Och minnet är inte helt dimmigt, ännu.


2 kommentarer:

AnBr sa...

Haha... jag har också önskat mig polo på sambon, till hans stora förtret. Någon yllepolo får jag inte, men ibland en "nästan-variant" i alla fall... visst ÄR det snyggt?? :-)

Gunilla Byström sa...

Ja, det är ett väldigt snyggt manligt (men även kvinnligt) attribut. Att de inte fattar det?!
Här kommer inga nästanvarianter på heller. Eller halsdukar, eller knäppt skjorta med slips (vilket jag i o f s är tacksam för : )