21 mars, 2014

En kvällsholk

Försöker muntra upp mig så här på kvällskvisten. Och då kan man alltid gå in på etsy.co och njuta av alla kreativa människors alster.
Efter en sömnlös natt med papper i båda näsborrarna och hostattacker från helvetet tillät jag mig att lägga mig och titta på en svensk långfilm, "Tärningen är kastad". Väldigt speciell sorts deckare: 1960-tal, tror jag det var. Idel ädel skådespelaradel.
Nu tittar jag istället på olika grejer som säljs på etsy.com.
Se här:
Dessvärre måste vi bosätta oss i USA om vi ska kunna köpa dessa rara fågelholkar. Men man kan ju alltid göra en själv, eller hur?

Dagens citat:"People forget how fast you did a job - but they remember how well you did it." Howard W Newton

Dagens gillar: Ett glas ekologiskt rött vin, fast jag knappt känner någon smak.

Inga kommentarer: