01 mars, 2014

Fakta

Nu kan ni misstänka att jag har missuppfattat det hela. Att jag i min enfald tror att det handlar om 100 inlägg per dag. Men icke. 
Jag ville bara tipsa er om att det finns en ohygglig massa flera bloggare som har hoppat på utmaningen. Och listan på dem har du här.

Så nu kan du ju välja vilken eller vilka du vill följa under ETTHUNDRA DAGAR, eller i resten av ditt (eller bloggens )liv.
Vet du vad det innebär?! Minst ett inlägg varje dag ända tills sommaren står och niger i sitt vackraste flor, d v s den 8 juni.

Detta har jag inte räknat ut själv, utan litar blint på en annan bloggares uträkning. Se där, man kan lära sig mycket av andra bloggare.
Av mig kan du lära att den 8 juni är Pingstdagen, alltså en söndag samt att Eivor och Majvor har namnsdag. 
Jag korrekturläser almanackor. Betyder inte att jag har alla namn i huvudet men väl i manus.

Inga kommentarer: