06 april, 2014

Resor

Nu kan det bli svårare att hålla bloggen uppdaterad varje dag. På resande fot och med annat i huvudet. Funderar på om jag ska dra med mig datorn. 
Väger ju några kilo i alla fall. Men det är ju där jag har jobbet så det blir till att bära. Inte så många byten så det ska nog gå bra.

Måste bara styra upp blomvattning och andra smärre detaljer innan jag avgår. 
Idag har jag ägnat mig åt planering av förstamaj-kul med vänner.
Ett dygn på Store mosse nationalpark i Småland!
Bo utan el, vatten eller bekvämligheter. Borde bli hur bra som helst. Tonåringarna är skeptiska, men de får hänga med.
Mest verkar utedasset skrämma : )

Dagens citat:"Det som inte dödar, härdar." Ja, jag tror de är rädda för "Döden på dasset".

Dagens gilla: Kommer att bli dagens middag. Köttgryta med champinjoner, lök och citron i kokosmjölksås. Råris till och sallad. Mums!
Skulle vilja dricka vin också men fick så ont i huvudet igår att jag inte vet om jag vågar : ( 

Inga kommentarer: