06 oktober, 2014

Släkt i Togo!

Dear Byström

I wish to request your devoted attention to this very important
message. I am barrister Martin Oduk ESQ and i'm writing to inform you
about the death of my late client (Dr. G. Byström). As his personal
attorney, i want to bring to your notice, a huge amount of money that
he deposited in a commercial bank in my country Togo before his death.
I do hereby solicit/request for your assistance to stand as his next
of kin since you bear the same Surname with him (Byström) to claim
this money before the bank confiscate it as there was no WILL before
his death.
Contact me for more information.

Sincerely,
Martin Oduk ESQ.
Private Email: martinoduk@gmail.com

Kolla!
Hade ingen aning om att jag hade en släkting i Togo!
Så ballt liksom.
Men så synd att han har dött.
Samtidigt som det måste betyda att jag kommer att ärva JÄTTEMYCKET pengar!

Jädra gött!
Martin Oduk, så glad jag är att du hittade just mig!

5 kommentarer:

Freja sa...

Woohoo, dags för livets glada dagar!

Gunilla Byström sa...

Yes! Jag kontaktade honom direkt, så nu kommer nog pengarna när som helst!

AnBr sa...

Gissa om jag har blivit förmögen på att kontakta alla dessa advokater som letat reda på mig för att delge mig stora summor pengar i ett arv. Det är fantastiskt så lätt det är. Häromdagen hörde också Skatteverket av sig och ville ge mig skatteåterbäring för 2013 på 6120 kr. Och EXAKT samma summa fick en kollega till mig också i återbäring. Visst är det fantastiskt?? :-)

Gunilla Byström sa...

Ja, livet är fantastiskt! Bara att öppna upp armarna och ta emot!

Markus sa...

jag hoppas du förstår att Martin Oduk från Togo bara är en scam. om du har betalat honom pengar så kan du nog vänta förgäves på nå arv, för det finns nämligen inte nå pengar eller arv att få. Jag har fått exakt samma brev men när jag började ställa vesäntlia frågor slutade jag få fler mail.....om nått låter för gott för att va sant så är det i allra flesta fall det! beklagar.....